Karott’ zoekt een Account Manager Creative Sales

Terug naar blog

Communicatiebureau Karott’ is gespecialiseerd in gezondheid en voeding.

Ons credo? De communicatiewensen- en strategieën van onze klanten uitdenken, ontwikkelen en in goede banen leiden. Daarnaast verstrekt Karott’ actuele en interactieve informatie aan gezondheidsprofessionals met interesse in voeding via het platform Foodinaction.com, de Belgische marktleider op het gebied van digitale voedingscommunicatie.

Om zijn verkoopteam te versterken is Karott’ op zoek naar een Account Manager Creative Sales.

Ben jij een geboren verkoper en een groot digitaal talent met een goede teamspirit?

Werk je graag in een team? Ben je een verkoper in hart en nieren en beschik je over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden? Digital-minded (websites, sociale netwerken …)? En heb je affiniteit met gezondheid en voeding? Heb je ervaring met de verkoop van mediaruimte? Schrijf en spreek je vlot Frans en Nederlands?

Solliciteer dan meteen!

Jouw profiel

Bij Karott’ zijn we collaboratief en participatief ingesteld. Onze nieuwe sales collega moet dan ook flexibel, dynamisch, nauwgezet en georganiseerd zijn.

Het permanent opvolgen van de voedings- en gezondheidssector en nieuwe consumptievormen vraagt om een nieuwsgierige en zelfstandige persoonlijkheid.

Jouw opdracht

In nauwe samenwerking met de Commercial & Marketing Director ontwikkel en beheer je het klantenportfolio van ons platform Foodinaction.com. Deze transversale sales functie omvat uiteenlopende aspecten: van sales, marketing en digitaal tot het onderhandelen van offertes en het opvolgen van klanten.

Wat zijn je dagelijkse taken?

  • Je doet aan prospectie en gaat op zoek naar nieuwe klanten in de voedings- en gezondheidssector.
  • Je staat in voor de verkoop van advertentieruimte op Foodinaction.com.
  • Je stelt offertes op, biedt ze aan en verdedigt ze (verkoopaspecten, marketing, budgetbeheer).
  • Je vertegenwoordigt de belangen van de klant intern en volgt de uitvoering van de verkochte mediaruimte op. Daarbij werk je nauw en regelmatig samen met het operationele team van Karott’ (coördinatrices, grafische ontwerpers, experten …).
  • Je draagt bij aan de strategische ontwikkeling van de Karott’-media.
  • Je neemt actief deel aan de vergaderingen van het verkoopteam van Karott’.

Jouw achtergrond en sterke punten

  • Je bent afgestudeerd aan een universiteit of businessschool, of hebt een diploma in communicatie (bijv. Vlerick, VUB, Erasmus Hogeschool, Thomas More, …).
  • Je hebt 5 tot 10 jaar ervaring, waarvan minstens 3 jaar in een commerciële functie.
  • Je bent bekend met de wereld van Fast Moving Consumer Goods (FMCG), de farmaceutische OTC-sector (Over The Counter) en de voedings- of gezondheidssector.
  • Je beschikt over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden (intern en extern).
  • Je bent een kei in Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt graag met cijfers en bent resultaatgericht.
  • Je kunt vlot overweg met Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word …).
  • Je weet alles over digitale communicatiekanalen en sociale netwerken.

Contract

Freelance of een contract van bepaalde duur met de mogelijkheid van een contract van onbepaalde duur (voltijds).

Plaats

Karott’ nv, Waterloosesteenweg 1336, 1180 Ukkel

 

Zie jij deze uitdaging wel zitten? Wil je deel uitmaken van een dynamisch en bruisend team met een passie voor voeding en gezondheid? Stuur dan je cv en een motivatiebrief naar annabelle@karott.be